Кошик
Ваш кошик порожній :(
Це ніколи не пізно виправити :)

Гарантія

Умови гарантійного обслуговування камінних топок Bokar


1. Загальні положення

Торгова марка Bokar, гарантує належну якість матеріалів та виготовлення продукції. У разі виявлення виробничих дефектів або недоліків, компанія бере на себе зобов'язання щодо їх усунення або заміни виробу. Гарантія діє відповідно до чинного законодавства України про захист прав споживачів.


2. Умови гарантії

Гарантійний термін починається з дати придбання товару, яка зазначена в документах купівлі-продажу. Гарантія на камінні топки Bokar становить 5 років, якщо інше не вказано у специфікаціях товару.

Для отримання гарантійного обслуговування необхідно надати:

Гарантійний талон, зареєстрований у сертифікованого дилера;

Документ, що підтверджує покупку (чек або видаткова накладна).

В разі відсутності документу необхідно звернутись до сертифікованого дилера який здійснював поставку та продаж прибору.


3. Зобов'язання гарантійного обслуговування

Гарант зобов'язується безкоштовно усунути виробничі дефекти, виявлені протягом гарантійного терміну, або замінити товар на новий. Ремонт або заміна здійснюються за вибором Гаранта, в залежності від складності та характеру дефекту.

Гарантія поширюється лише на ті вироби, що були придбані у сертифікованих дилерів і встановлені кваліфікованими спеціалістами, що мають відповідні сертифікати.


4. Випадки, на які гарантія не поширюється

Гарантія не діє у випадках:

Використання виробу не за призначенням;

Механічних пошкоджень, спричинених діями споживача або третіх осіб;

Зміни конструкції виробу, не передбаченої виробником;

Неправильного монтажу, виконаного некваліфікованими фахівцями;

Пошкодження, спричиненого використанням неякісного або невідповідного палива.

Також гарантія не поширюється на скляні елементи, ущільнювачі, керамічне футерування та інші деталі, що мають природне зношування внаслідок експлуатації.


5. Порядок звернення

У разі виявлення дефектів, власник виробу повинен звернутися до авторизованого сервісного центру або дилера, у якого було придбано товар. У разі неможливості зв'язку з дилером, можна надіслати письмову претензію на електронну адресу: info@bokar.com.ua

Гарантійне обслуговування може здійснюватися як на місці експлуатації виробу, так і в сервісних центрах, визначених Гарантом.


6. Відповідальність

Гарант не несе відповідальності за можливу шкоду, заподіяну виробом у разі недотримання правил експлуатації, неправильного монтажу або некваліфікованого ремонту.

Рекомендується проводити регулярне сервісне обслуговування камінної топки кваліфікованими спеціалістами для забезпечення тривалого та безпечного використання виробу.

icon_viber icon_teleg icon_callback icon_email